Las Vegas - Reisverslag uit Carmenita, Verenigde Staten van Thomas en Jasper Kleijn - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Carmenita, Verenigde Staten van Thomas en Jasper Kleijn - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Jasper

04 November 2015 | Verenigde Staten, Carmenita

En toen waren we in Cerritos, het stadje waar Maleno met d'r ouders woont. We hebben Los Angeles nog niet gezien, maar waren erg dichtbij. We hadden een volle dag om voor een Halloween kostuum te kijken, we zouden immers naar Las Vegas gaan om daar Halloween te vieren. Het idee was om twee tuinbroeken te kopen, een geel shirt en een brilletje op: minions. Maar een betaalbare tuinbroek vinden was nog niet zo makkelijk, wat wij konden vinden was namelijk van degelijke kwaliteit en niet goedkoop. Toen de Walmart geprobeerd. Daar hadden ze broekpakkostuums voor een goedkopere prijs dan een tuinbroek. Dus besloten wij toch bij de Walmart te kopen: een minionpak en... een roze konijnenpak!
De dag daarna was het tijd om naar Las Vegas te gaan. Onderweg een stop gemaakt bij Calico Ghosttown, een oude zilvermijn waar ze nu een toeristenparkje van hebben gemaakt. In Las Vegas zijn we naar de Heart Attack Grill in Old Vegas gegaan. Dit is een fenomeen op internet. Als je het nog niet kent moet je het even opzoeken op YouTube. Als je een cocktail wilt krijg je een slushpuppy met een medicijnpotje met drank. Degene die zijn hamburger niet opkreeg omdat die teveel besteld heeft krijgt billenkoek van de zuster. En zo kreeg ik na afloop billenkoek.
De tweede dag in Las Vegas waren ook de vrienden van Maleno daar. Na een aantal spelletjes spelen bleek dat ik het meeste geluk op blackjack heb. Veel inzetten vond ik niet zo nodig, maar zo wel $30 winst gemaakt. 's Avonds gingen we eten bij PF Chang's soort Aziatisch, beetje fusion, vooral erg lekker. Nadat we gegeten hadden was het tijd voor het échte feest. We hadden kaartjes gekocht voor Club Surrender. DJ Snake en Lil Jon zouden daar spelen. Maleno voelde zich echter niet zo lekker en haakte daarom af. Samen met Jasper gingen we dansen. Rond een uur of 12.00 was er een soort modeshow. Degene die het meest sexy gekleed was kon $10.000 winnen! Na die modeshow werd het tijd voor DJ Snake en Lil Jon, dat was eigenlijk niet zo boeiend dus besloten we er weer vandoor te gaan. Merkwaardig genoeg was rond 1.00 toch overal al best rustig op de straten. Las Vegas "de stad die nooit slaapt" was rustig op de avond van Halloween... Nog een gokje gewaagd, maar dronkenschap bracht $10 verlies. Na de fles Jim Beam opgedronken te hebben was het tijd om te gaan slapen. De volgende dag gingen we naar Page rijden.